czwartek, 11 marca 2010

W innym świetle

W myślach uśmiercam się
po trzykroć szybciej i skuteczniej
niż w rzeczywistości.
Czynię to krótkimi seriami
po dwa uderzenia
na przekór biciu serca.
Kunszt samozagłady
mam opanowany niczym
jadłospis na każdy dzień tygodnia.
Potrawy zmieniam w
przypływie natchnienia.
Przeżuwam je w ciszy i spokoju.
Zazwyczaj przed snem,
przy zamkniętych oczach.
Smak...
jest wtedy bardziej wyrazisty,
wysublimowany.


___________________________________________________

Noszę w sobie pewien zalążek, namiastkę niczym nie uzasadnionej rezygnacji. Główną przyczyną, znając mnie jest zapewne "ogół wszystkiego". Tylko co stanowi to "wszystko"? Rzeczą trudną do zdefiniowania jest wysiłek jaki należy włożyć, by posegregować wszystkie te "motywy" (często kłócące się między sobą) czyniące nasze życie, takim jakim jest. A następnie poukładać je w alfabetycznym porządku "zdarzeń i czynności" na półeczkach naszych "pragnień i wizji". Próbuję już od tylu lat i za cholerę nie daję rady.



___________________________________________________

10 komentarzy:

  1. nie próbuj się TAK nakręcasz, bo osiągniesz "sukces". Coś o tym wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne , a zabijanie siebie seriami po dwa uderzenia zachwyciło mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to jakaś zaraza? Bo ja również znam ten stan. Znakomicie. Ale u mnie rezygnacja jest uzasadniona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio jestem jakiś zdezorientowany względem samego siebie. Nawet nie staram się wnikać...

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zbyt leniwa dzisiaj i wszystko mi jedno... myślisz, że kalendarzowa wiosna pozwoli nam oderwać się od tej szarej tapety która przykryła okolice?

    mnie ta szarość poraża, jednak!

    OdpowiedzUsuń
  6. Margo: Dla mnie nie ma żadnego "jednak". Wszystko zostało już przesądzone. Z dnia na dzień jesteśmy coraz bliżej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopaczu,
    ja z całkiem innej beczki. mam niezdrowe ( chyba) odruchy względem tego Ciebie na zdjęciu :-)) instynkt macierzyński mi się włącza. HELP!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.

    OdpowiedzUsuń
  9. Whoever you are you are welcome.

    OdpowiedzUsuń