środa, 21 października 2009

Nastrój

zamglone myśli
niebo deszczem przeszyte
sen zawładnął dniem

11 komentarzy:

  1. Nie znajduję lepszych słów na nastrój mojego dzisiejszego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, bodaj Pratchett w jednej ze swoich książek pisał "otwórz oczy i jeszcze raz otwórz oczy" ;)
    Piękny celtycki wzór widzę w nagłówku ;)

    Pozdrawiam!
    Liadan

    OdpowiedzUsuń
  3. jest już jutro, a sen nadal włada dniem i nie ma zamiaru przestać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wszyscy wpadają w jesienną nostalgię i senność, dobry czas na porządki w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  5. tamto dziś jest także teraz...

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie pogoda trzyma się całkiem przyjemnie. Za to przysypiałam przez przeziębienie :-(

    Haiku fajne (hehe, też lubisz klasyczne 5-7-5). Kopaczu, a co byś powiedział na: "niebo deszczem uszyte"...?

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dzisiaj słońce, choć w sercu wolę przetrzymywać lekkie zachmurzenie. To dobrze mi robi na samopoczucie. Taka malutka autodestrukcyjna zachcianka.

    Isle: Na początku miało być "przykryte". Przykryte, przeszyte - brzmi jak stan przejściowy, który z czasem minie. Uszyte (jeżeli się nie rozerwie) trwa tak długo, aż się zużyje. A to może trwać i trwać. Moje serce nie zniosłoby tego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I see your point :-). Ale "przeszyte" kojarzy mi się z przeszywaniem strzałą, błyskawicą, w każdym razie czymś ostrym i dynamicznym, a deszcz, mgła i sen to szarość, miękkość, przelewanie się... A niebo jest co dzień uszyte z czegoś innego...

    Nie kłócę się z obrazem, maluję swój :-)

    OdpowiedzUsuń