piątek, 22 stycznia 2010

Pamiątki

twarze starych zdjęć
zapomniane albumy
pył minionych lat

17 komentarzy:

  1. jakiś czas
    spoglądania w przeszłość

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Dobre momenty - jak fotografie- trzymam w swej głowie jak w starej szafie."

    Tak mi się przypomniało;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię stare albumy, tylko mam ich potwornie mało...ale jakoś tak lubię grzebać w przeszłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mnie tak raptem chwyciło, Margo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzebanie w przeszłości, zwłaszcza w tych dziedzinach, które są mi bliskie, traktuję jako łatanie teraźniejszych dziur.

    OdpowiedzUsuń
  6. pył minionych lat fotografie zwięźle zbierają i utwardzają, przybierając formę dla celów dowodowych dla zapominalskiej pamięci (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące są takie "spojrzenia" wstecz, ponieważ "otwierają" oczy na rzeczywistość. Lubię siąść do albumu i przejrzeć go po raz kolejny, z Babcią. Pomimo tego, że wiem co jest na fotografii, pytam się po raz kolejny i z przyjemnością słucham znaną mi odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te twarze - CHYBA - (NA PEWNO) NIE SĄ TWARZAMI STARYCH LUDZI:))))!!!!!!!! nie gadaj bzdur:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze, takie nagłe porywy są zazwyczaj bardzo płodne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę! A ja Michale jestem w klimacie - właśnie czytam Dehnela Fotoplastikon :) Od dłuższego czasu pracuje też nad zdigitalizowaniem (ble!) archiwum rodzinnego - walizjon (termin ukuty przez przyjaciela) zdjęć! Z kilkudziesięciu pudełek po papierze fotograficznym na razie zeskanowałem 11 + kilka z wypraw :) Czeka mnie żmudna wędrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. maja swój urok, prawda? oprócz innych waznych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. gorzej jak nie ma co oglądac...

    OdpowiedzUsuń
  13. Holden: Te twarze ze zdjęć nawet za trzydzieści lat będą wyglądać młodo. W tym cała magia i tajemniczość uwiecznionych chwil i naszych pamiątek :):) Pozdrawiam.

    Grzgorz: Ostatnio przeżywałem takie chwile podczas mojego ostatniego urlopu. Drążenie dziejów przodków i oblicza przedwojennego Lublina. Szamancik wie o tym coś niecoś, bo sam drąży ten zapomniany temat, żyjący na zdjęciach, listach i zacierających się z wiekiem wspomnieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrząc na stare fotografie co chwila przypominają się nowe historie z życia fotografowanych osób. A do tych, których osobiście nie znaliśmy dopowiadamy własny scenariusz...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. .. bardzo lubię różne 'Pamiątki', np. stare fotografie - zatrzymane w kadrach chwile.. i w ogóle 'starocie',które posiadają magię dusz przeszłego czasu.. są po prostu niesamowite..:)
    świetny post! ..:)

    OdpowiedzUsuń