wtorek, 18 grudnia 2012

"Byłem sam ze sobą. I chociaż wyglądałem ohydnie, wolałem być ze sobą niż z kimś innym, z kimkolwiek innym; wolałem żeby cała ludzkość stawała na głowie i odstawiała inne żałosne numery jak najdalej ode mnie"                                                                                             
Ch. Bukowski "Szmira"


Fragment, który podczas czytania lektury został mi wyrwany wręcz z majaczących pod nosem ust. Ot cała filozofia, skupiająca w sobie całe moje bycie sobą... .

6 komentarzy:

  1. czasem też tak się czuję i mam pragnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to pragnienie, to chciałbym wydłużać...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja czuję się tak coraz częściej.
    PS. Nie ma to jak nastrój świąteczny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mów mi o nastroju świątecznym bo mnie bierze kurwica.... I to bez obrazy. Zawodowe zwichnięcie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Obraza mi nie w głowie. Wystarczy zerknąć jaki u mnie panuje nastrój;) Zwichnięcie ogólnożyciowe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Im częściej mam do czynienia z motłochem tzw. "pustaków", tym silniej odczuwam takie pragnienie, jak w tym fragmencie... u.u

    OdpowiedzUsuń