sobota, 4 września 2021

Zakazane zostało - Nakazane zostało

Nie zawsze się zdarza, że pracujesz w miejscu w którym z dnia na dzień wprowadza się stan wyjątkowy. Gdzie wszyscy turyści do północy robią nakazany OUT i wracają pokornie do swoich domostw, a ty otrzymujesz  spontaniczny miesięczny urlop. Całe szczęście, że chociaż płatny bo państwo musi ci zapewnić byt w tym dziwnym czasie. Nie jestem zbytnio zadowolony, gdyż zaistniała sytuacja pokrzyżowała mi mnóstwo planów. Co z tego, że posiadam stosowne zaświadczenie umożliwiające mi przebywanie na terenie zamkniętym, tylko pod warunkiem zawodowym. Na chwilę obecną zawodu nie posiadam a lubię się szwendać bezcelowo. Istnieje wszakże możliwość zagospodarowania sobie czasu do celów stricte domowych. Posprzątać ogród, dom, porąbać drewno na zimę i temu podobne sprawy. Mały plusik w morzu niezrealizowanych potrzeb. Ale cóż, któż by przypuszczał, że w obliczu nieobliczalnego wschodu przyjdzie mi żyć prawie na Białorusi, gdzie przestarzały systemowo Tyran tylko czeka na złaknioną prowokację.

2 komentarze:

  1. To Ty w centrum wydarzeń. Hmm, trzymaj się tam siebie i swego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dosyć dziwna sytuacja. Nie przypuszczałem, że zostanę tego świadkiem. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie zanosi się na poprawę...

      Usuń